Rastliny si môžete kúpiť vopred s odoslaním na jar.

Predpisy

PREDPISY

Predpisy internetového obchodu Internetový obchod záhradkárstva Slovenské sady

Určujúci okrem iného pravidlá uzatvárania kúpnych zmlúv prostredníctvom obchodu, obsahujúci najdôležitejšie informácie o Predajcovi, obchode a právach Spotrebiteľa.

OBSAH

  • 1 Definície
  • 2 Kontakt s Predajcom
  • 3 Technické požiadavky
  • 4 Nákupy v Obchode
  • 5 Platby
  • 6 Realizácia objednávky
  • 7 Právo na odstúpenie od zmluvy
  • 8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
  • 9 Reklamácie
  • 10 Osobné údaje
  • 11 Výhrady
  • 12 Ustanovenia týkajúce sa Kupujúcich, ktorí nie sú Spotrebiteľmi

Príloha č. 1: Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy

  • 1 DEFINÍCIE

Pracovné dni – dni od pondelka do piatka okrem dní zákonom stanovených ako voľné dni.

Účet – bezplatná funkcia Obchodu upravená samostatným predpisom (služba poskytovaná elektronicky), vďaka ktorej si Kupujúci môže v Obchode založiť svoj individuálny Účet.

Spotrebiteľ – Spotrebiteľ v zmysle ustanovení Občianskeho zákonníka.

Kupujúci – každý subjekt, ktorý nakupuje v Obchode.

Predpis – tento predpis.

Obchod – internetový obchod Internetový obchod záhradkárstva Podkarpackie Sady prevádzkovaný Predajcom na adrese https://slovenskesady.sk.

Predajca – ADAM KRZYSZTOF ROGOWSKI, podnikateľ vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod názvom Podkarpackie Sady Adam Rogowski, zapísaný v Centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti vedenom ministrom pre hospodárstvo a vedenie Centrálny register a informácie o podnikateľskej činnosti, DIČ 8722213637, IČO 180792926, ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.

  • 2 KONTAKT S PREDAJCOM
  1. Poštová adresa: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica
  2. E-mailová adresa: obchod@slovenskesady.sk
  3. Telefón: +48 694 954 877

 

  • 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
  1. Pre správne fungovanie Obchodu je potrebné:

  - Zariadenie s prístupom na internet

  - Internetový prehliadač podporujúci JavaScript a súbory cookies.

  1. Pre zadanie objednávky v Obchode, okrem požiadaviek uvedených v ods. 1, je nevyhnutný aktívny e-mailový účet.
  • 4 NÁKUPY V OBCHODE
  1. Ceny tovarov uvedené v Obchode sú celkové ceny za tovar vrátane DPH.
  2. Predajca upozorňuje, že celková cena objednávky pozostáva z ceny za tovar uvedenej v Obchode a, ak je to v danom prípade relevantné, nákladov na dodanie tovaru.
  3. Vybraný tovar na kúpu je potrebné pridať do košíka v Obchode.
  4. Následne Kupujúci vyberie z dostupných možností v Obchode: spôsob doručenia tovaru a metódu platby za objednávku, ako aj poskytne údaje potrebné na realizáciu objednávky.
  5. Objednávka je podaná v momente potvrdenia jej obsahu a akceptovania Predpisu Kupujúcim.
  6. Podanie objednávky je ekvivalentné uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predajcom.
  7. Predajca poskytne Spotrebiteľovi potvrdenie o uzatvorení kúpnej zmluvy na trvalom nosiči najneskôr v momente doručenia tovaru.
  8. Kupujúci sa môže zaregistrovať v Obchode, t.j. založiť si v ňom Účet, alebo nakupovať bez registrácie poskytovaním svojich údajov pri každej prípadnej objednávke.
  9. V prípade objednávok so zahraničnou dopravou je potrebný telefonický alebo e-mailový kontakt na určenie nákladov na doručenie.
  • 5 PLATBY
  1. Za podanú objednávku môžeš zaplatiť, v závislosti od tvojho výberu:
  2. Bežným prevodom na bankový účet Predajcu.
  3. Pomocou platobnej karty:

      - Visa

      - Visa Electron

      - MasterCard

      - MasterCard Electronic

      - Maestro

  1. Prostredníctvom platobnej platformy:

      - platby shoper - subjektom poskytujúcim online platobné služby je PayPro S.A.

  1. Na dobierku, t.j. v hotovosti pri doručení tovaru Kupujúcemu.
  2. V prípade, že si Kupujúci zvolí platbu vopred, za objednávku je potrebné zaplatiť do 5 Pracovných dní od podania objednávky.
  3. Predajca informuje, že v prípade niektorých spôsobov platby, vzhľadom na ich špecifiká, je možné objednávku touto metódou zaplatiť výlučne priamo po jej podaní.
  4. Kupujúci, ktorý nakupuje v Obchode, akceptuje používanie elektronických faktúr Predajcom. Kupujúci má právo svoju akceptáciu odvolať.
  • 6 REALIZÁCIA OBJEDNÁVKY
  1. Predajca je povinný dodať tovar bez vád.
  2. Termín realizácie objednávky je uvedený v Obchode.
  3. V prípade, že si Kupujúci zvolil platbu vopred za objednávku, Predajca pristúpi k realizácii objednávky po jej uhradení.
  4. V situácii, keď Kupujúci v rámci jednej objednávky zakúpil tovary s rôznymi termínmi realizácie, objednávka bude zrealizovaná v termíne platnom pre tovar s najdlhším termínom.
  5. Štáty, na ktorých území je realizované doručenie:

   - Poľská republika

   - Nemecko

   - Francúzsko

   - Taliansko

   - Slovensko

   - Česko

   - Fínsko

   - Rakúsko

   - Južné Írsko

   - Belgicko

   - Bulharsko

   - Chorvátsko

   - Grécko

   - Španielsko

   - Holandsko

   - Litva

   - Luxembursko

   - Lotyšsko

   - Portugalsko (kontinent)

   - Slovinsko

   - Švédsko

   - Maďarsko

  1. Tovary zakúpené v Obchode sú doručované v závislosti od toho, akú metódu doručenia si Kupujúci zvolil:
  2. Prostredníctvom kuriérskej spoločnosti
  • 7 PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
  1. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s Predajcom prostredníctvom Obchodu, s výhradou § 8 Predpisu, v lehote 14 dní bez uvedenia akéhokoľvek dôvodu.
  2. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:
  3. Kedy Spotrebiteľ nadobudol vlastníctvo tovaru alebo kedy tretia osoba iná ako dopravca a určená Spotrebiteľom nadobudla vlastníctvo tovaru.
  4. Kedy Spotrebiteľ nadobudol vlastníctvo poslednej veci alebo kedy tretia osoba iná ako dopravca a určená Spotrebiteľom nadobudla vlastníctvo poslednej veci v prípade zmluvy vyžadujúcej prevod vlastníctva viacerých vecí, ktoré sú doručované osobitne.
  5. Aby Spotrebiteľ mohol využiť právo na odstúpenie od zmluvy, musí informovať Predajcu, využijúc údaje uvedené v § 2 Predpisu, o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo informáciou odoslanou elektronickou poštou).
  6. Spotrebiteľ môže použiť vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je priložený na konci Predpisu, avšak nie je to povinné.
  7. Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, postačuje, aby Spotrebiteľ odoslal informáciu o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

 

DÔSLEDKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

  1. V prípade odstúpenia od uzatvorenej zmluvy Predajca vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na doručenie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z metódy doručenia zvolenej Spotrebiteľom, ktorá je iná ako najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predajcom), bez zbytočného odkladu, a v každom prípade nie neskôr ako 14 dní odo dňa, kedy bol Predajca informovaný o rozhodnutí Spotrebiteľa uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.
  2. Vrátenie platieb Predajca vykoná rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ pri pôvodnej transakcii, pokiaľ Spotrebiteľ nesúhlasil s iným riešením; v každom prípade Spotrebiteľ neznáša žiadne poplatky v súvislosti s týmto vrátením.
  3. Predajca môže zadržať vrátenie platieb až do prijatia tovaru alebo do predloženia dôkazu o jeho odoslaní, podľa toho, čo nastane skôr.
  4. Predajca žiada, aby bol tovar vrátený na adresu: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica bez zbytočného odkladu, a v každom prípade nie neskôr ako 14 dní odo dňa, kedy Spotrebiteľ informoval Predajcu o odstúpení od kúpnej zmluvy. Lehota je dodržaná, ak Spotrebiteľ odošle tovar pred uplynutím lehoty 14 dní.
  5. Spotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie tovaru.
  6. Spotrebiteľ je zodpovedný len za zníženie hodnoty tovaru vyplývajúce z jeho používania iným spôsobom, než bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
  7. Ak tovar z dôvodu svojej povahy nemôže byť vrátený bežným spôsobom poštou, Spotrebiteľ bude musieť znášať aj priame náklady na vrátenie tovaru. O odhadovanej výške týchto nákladov bude Spotrebiteľ informovaný Predajcom v opise tovaru v Obchode alebo počas podávania objednávky.
  8. V prípade potreby vrátenia prostriedkov za transakciu vykonanú platobnou kartou, Predajca vráti prostriedky na bankový účet priradený k platobnej karte Kupujúceho.
  • 8 VÝNIMKY Z PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
  1. Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku Spotrebiteľovi neprináleží v prípade zmluvy:
  2. Ktorej predmetom plnenia je vec nevyrobená podľa štandardu, vyrobená podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo slúžiaca na uspokojenie jeho individuálnych potrieb.
  3. Ktorej predmetom plnenia je vec podliehajúca rýchlemu skazeniu alebo majúca krátku dobu trvanlivosti.
  4. Ktorej predmetom plnenia je vec dodaná v zapečatenom obale, ktorú po otvorení obalu nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal otvorený po dodaní.
  5. Ktorej predmetom plnenia sú veci, ktoré po dodaní, vzhľadom na svoj charakter, zostávajú neoddeliteľne spojené s inými vecami.
  6. Ktorej predmetom plnenia sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodané v zapečatenom obale, ak bol obal otvorený po dodaní.
  7. Na dodanie novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou zmluvy o predplatné.
  8. Kde cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad ktorými podnikateľ nemá kontrolu, a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
  9. Na dodanie digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po informovaní Spotrebiteľa podnikateľom o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
  • 9 REKLAMÁCIE
  1. V prípade vady tovaru má Kupujúci možnosť reklamovať vadný tovar na základe zákonnej záruky stanovenej v Občianskom zákonníku alebo záruky, ak bola poskytnutá.
  2. Pri využití zákonnej záruky môže Kupujúci, podľa podmienok a lehôt stanovených v Občianskom zákonníku:
  3. Predložiť vyhlásenie o znížení ceny
  4. V prípade podstatnej vady - predložiť vyhlásenie o odstúpení od zmluvy
  5. Požadovať výmenu veci za bezvadnú
  6. Požadovať odstránenie vady
  7. Predajca žiada o predkladanie reklamácií na základe zákonnej záruky na poštovú alebo elektronickú adresu uvedenú v § 2 Predpisu.
  8. Ak sa ukáže, že na posúdenie reklamácie je potrebné doručenie reklamovaného tovaru Predajcovi, Kupujúci je povinný tento tovar doručiť, v prípade Spotrebiteľa na náklady Predajcu, na adresu ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.
  9. Ak bola na tovar poskytnutá dodatočná záruka, informácie o nej a jej podmienkach sú dostupné v popise produktu v Obchode.
  10. Ak na tovar nebola poskytnutá dodatočná záruka, Predajca poskytuje dvojmesačnú záruku na ujatie rastlín.
  11. Reklamácie týkajúce sa fungovania Obchodu je potrebné smerovať na e-mailovú adresu uvedenú v § 2 Predpisu.
  12. Predajca vybaví reklamáciu do 14 dní.

 

MIMOSÚDNE SPÔSOBY RIEŠENIA REKLAMÁCIÍ A UPLATŇOVANIA NÁROKOV

  1. V prípade, že reklamačné konanie neprinesie Spotrebiteľovi očakávaný výsledok, Spotrebiteľ môže využiť napríklad:
  2. Mediáciu vedenú príslušným Krajským inšpektorátom Obchodnej inšpekcie, na ktorý sa treba obrátiť s návrhom na mediáciu. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam inšpektorátov sa nachádza tu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  3. Pomoc príslušného trvalého zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri Krajskom inšpektoráte Obchodnej inšpekcie, na ktorý je potrebné podať návrh na riešenie sporu pred zmierovacím súdom. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  4. Bezplatnú pomoc mestského alebo okresného ombudsmana Spotrebiteľov.
  5. Internetovú platformu ODR dostupnú na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • 10 OSOBNÉ ÚDAJE
  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Obchodu je Predajca.
  2. Osobné údaje Kupujúceho sú spracovávané na základe zmluvy a za účelom jej realizácie, v súlade so zásadami stanovenými v všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie týkajúce sa spracovania údajov Predajcom sú uvedené v politike ochrany osobných údajov zverejnenej v Obchode.
  • 11 VÝHRADY
  1. Kupujúcemu je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.
  2. Každá objednávka podaná v Obchode predstavuje samostatnú kúpnu zmluvu a vyžaduje samostatné prijatie predpisu. Zmluva je uzavretá na dobu a za účelom realizácie objednávky.
  3. Zmluvy uzatvorené na základe tohto predpisu sú uzatvárané v poľskom jazyku.
  4. Žiadne ustanovenie tohto predpisu nevylučuje ani v žiadnom rozsahu neobmedzuje práva Spotrebiteľa vyplývajúce z právnych predpisov.

 

  • 12 USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA KUPUJÚCICH, KTORÍ NIE SÚ SPOTREBITEĽMI
  1. Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku neprináleží subjektu inému ako Spotrebiteľovi.
  2. Všetka zodpovednosť Predajcu voči Kupujúcemu, ktorý nie je Spotrebiteľom, je vylúčená.
  3. V prípade prípadného sporu s Kupujúcim, ktorý nie je Spotrebiteľom, bude príslušným súdom súd príslušný podľa sídla Predajcu.

Príloha č. 1 k Nariadeniu

Nižšie sa nachádza vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý môže, ale nemusí spotrebiteľ využiť:

VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

(tento formulár je potrebné vyplniť a odoslať len v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy)

Podkarpackie Sady Adam Rogowski

  1. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica e-mailová adresa: sklep@podkarpackiesady.pl

- Ja ......................................................................... týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy o predaji nasledujúcich vecí:

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

....................................................................................................................................................................................................................................

 

....................................................................................................................................................................................................................................

- Dátum prijatia .........................................................................................................................................................................................................

 

- Meno a priezvisko spotrebiteľa(ov) .....................................................................................................................................................................

 

- Adresa spotrebiteľa(ov) ......................................................................................................................................................................................

 

....................................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................

Podpis spotrebiteľa

(len ak je formulár zasielaný v papierovej forme)

 

 

Dátum ............................................

(*) Nepotrebné škrtnite.

Pravidlá účtu

Pravidlá účtu v internetovom obchode Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady

OBSAH

  • 1 Definície
  • 2 Kontakt s Predajcom
  • 3 Technické požiadavky
  • 4 Účet
  • 5 Reklamácie
  • 6 Osobné údaje
  • 7 Výhrady
  • 1 DEFINÍCIE

Účet – v týchto pravidlách regulovaná bezplatná funkcia Obchodu (služba), vďaka ktorej si Kupujúci môže v Obchode vytvoriť svoj individuálny Účet.

Kupujúci – každý subjekt nakupujúci v Obchode.

Obchod – internetový obchod Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady vedený Predajcom na adrese https://www.podkarpackiesady.pl

Predajca – podnikateľ vykonávajúci obchodnú činnosť pod názvom Podkarpackie Sady Adam Rogowski, zapísaný do Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti vedenou ministrom zodpovedným za záležitosti hospodárstva a vedenie Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti, IČ DPH 8722213637, IČO 180792926, ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.

  • 2 KONTAKT S PREDAJCOM
  1. Poštová adresa: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica
  2. E-mailová adresa: sklep@podkarpackiesady.pl
  3. Telefón: +48 694 954 877
  • 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
  1. Na správne fungovanie a založenie Účtu je potrebné:

o Aktívny e-mailový účet

o Zariadenie s prístupom na internet

o Internetový prehliadač podporujúci JavaScript a súbory cookies

  • 4 ÚČET
  1. Založenie Účtu je úplne dobrovoľné a závisí od vôle Kupujúceho.
  2. Účet poskytuje Kupujúcemu ďalšie možnosti, ako napríklad: prezeranie histórie objednávok uskutočnených Kupujúcim v Obchode, kontrolu stavu objednávky alebo samostatnú úpravu údajov Kupujúceho.
  3. Na založenie Účtu je potrebné vyplniť príslušný formulár v Obchode.
  4. V momente založenia Účtu je uzatvorená na neurčitý čas medzi Kupujúcim a Predajcom zmluva o vedení Účtu podľa pravidiel uvedených v Pravidlách.
  5. Kupujúci môže kedykoľvek a bez akýchkoľvek nákladov zrušiť Účet.
  6. Na zrušenie Účtu je potrebné zaslať svoju žiadosť o zrušenie Predajcovi na e-mailovú adresu: sklep@podkarpackiesady.pl, čo bude mať za následok okamžité odstránenie Účtu a ukončenie zmluvy o vedení Účtu.
  • 5 REKLAMÁCIE
  1. Reklamácie týkajúce sa fungovania Účtu je potrebné zasielať na e-mailovú adresu sklep@podkarpackiesady.pl.
  2. Predajca posúdi reklamáciu do 14 dní.

 

MIMOSÚDNE SPÔSOBY RIEŠENIA REKLAMÁCIÍ A UPLATNENIA NÁROKOV

  1. V prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok očakávaný Spotrebiteľom, môže Spotrebiteľ využiť okrem iného:
  2. Mediáciu vedenú príslušným Krajským inšpektorátom obchodnej inšpekcie, na ktorý sa treba obrátiť s návrhom na mediáciu. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam inšpektorátov sa nachádza tu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
  3. Pomoc príslušného stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu, ktorý pôsobí pri Krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, na ktorý treba podať žiadosť o prejednanie veci pred zmierovacím súdom. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
  4. Internetovú platformu ODR dostupnú na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • 6 OSOBNÉ ÚDAJE
  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim počas používania Obchodu je Predajca.
  2. Osobné údaje Kupujúceho sa spracúvajú na základe zmluvy a za účelom jej realizácie, v súlade so zásadami stanovenými v všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EU) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie o spracovaní údajov Predajcom sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených v Obchode.
  • 7 VÝHRADY
  1. Kupujúcemu je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.
  2. Zmluva o vedení Účtu je uzavretá v poľskom jazyku.
  3. V prípade výskytu dôležitých dôvodov, uvedených v ods. 4, má Predajca právo na zmenu týchto pravidiel Účtu.
  4. Dôležitými dôvodmi, o ktorých sa hovorí v ods. 3, sú:
  5. potreba prispôsobenia Obchodu právnym predpisom uplatniteľným na činnosť Obchodu
  6. zlepšenie bezpečnosti poskytovanej služby
  7. zmena funkčnosti Účtu vyžadujúca úpravu pravidiel Účtu.
  8. Kupujúci bude informovaný o plánovanej zmene pravidiel Účtu aspoň 7 dní pred jej zavedením prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na adresu pridelenú k Účtu.
  9. V prípade, že Kupujúci nevyjadrí súhlas s plánovanou zmenou, mal by o tom informovať Predajcu zaslaním príslušnej správy na e-mailovú adresu Predajcu sklep@podkarpackiesady.pl, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o vedení Účtu v momente nadobudnutia účinnosti plánovanej zmeny alebo skôr, ak Kupujúci požiada o takéto ukončenie.
  10. Ak Kupujúci nevznesie námietky proti plánovanej zmene do momentu jej nadobudnutia účinnosti, predpokladá sa, že ju akceptuje, čo však nebráni ukončeniu zmluvy v budúcnosti.
  11. V prípade sporu s Kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, bude príslušným súdom súd príslušný pre sídlo Predajcu.
  12. Žiadne ustanovenie týchto pravidiel nevylučuje ani nijakým spôsobom neobmedzuje práva spotrebiteľa vyplývajúce z právnych predpisov.

 

Regulácia newslettera

obchodu Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady

 

  • 1 DEFINÍCIE

Newsletter – bezplatne poskytovaná služba elektronickou cestou, vďaka ktorej môže Užívateľ dostávať od Poskytovateľa elektronicky vopred objednané správy týkajúce sa Obchodu, vrátane informácií o ponukách, akciách a novinkách v Obchode.

Obchod – internetový obchod Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady vedený Poskytovateľom na adrese https://www.podkarpackiesady.pl

Poskytovateľ – podnikateľ vykonávajúci obchodnú činnosť pod názvom Podkarpackie Sady Adam Rogowski, zapísaný do Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti vedenou ministrom zodpovedným za záležitosti hospodárstva a vedenie Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti, IČ DPH 8722213637, IČO 180792926, ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.

Užívateľ – každý subjekt využívajúci službu Newsletter.

  • 2 Newsletter
  1. Užívateľ môže dobrovoľne využiť službu Newsletter.
  2. Na využitie služby Newsletter je potrebné zariadenie s najnovšou verziou internetového prehliadača podporujúceho JavaScript a súbory cookies, s prístupom na internet a aktívny e-mailový účet.
  3. E-mailové správy zasielané v rámci tejto služby budú odosielané na e-mailovú adresu poskytnutú Užívateľom pri prihlásení sa na odber Newslettera.
  4. Užívateľ, za účelom uzavretia zmluvy a prihlásenia sa na odber služby Newsletter, v prvom kroku poskytne svoj e-mail v určenom mieste na Webovej stránke, na ktorý chce dostávať správy zasielané v rámci Newslettera. Následne, na e-mailovú adresu poskytnutú v prvom kroku, Poskytovateľ zašle Užívateľovi overovaciu správu obsahujúcu odkaz na potvrdenie vôle Užívateľa prihlásiť sa na odber Newslettera. Po potvrdení vôle Užívateľa prihlásiť sa na odber Newslettera je uzavretá zmluva o poskytovaní služby a Poskytovateľ začne túto službu poskytovať Užívateľovi.
  5. V správach zasielaných v rámci Newslettera bude uvedená informácia o možnosti odhlásenia sa, ako aj odkaz na odhlásenie.
  6. Užívateľ sa môže odhlásiť z Newslettera bez uvedenia dôvodu a bez akýchkoľvek nákladov kedykoľvek, využitím možnosti uvedenej v ods. 5 alebo zaslaním správy na e-mailovú adresu Poskytovateľa: sklep@podkarpackiesady.pl.
  7. Využitie odkazu na odhlásenie z Newslettera alebo zaslanie správy so žiadosťou o odhlásenie z Newslettera bude mať za následok okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.
  • 3 Reklamácie
  1. Reklamácie týkajúce sa Newslettera je potrebné zasielať Poskytovateľovi na e-mailovú adresu: sklep@podkarpackiesady.pl.
  2. Poskytovateľ sa vyjadrí k reklamácii do 14 dní od prijatia reklamácie.
  • 4 Osobné údaje
  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Užívateľom počas využívania Newslettera je Poskytovateľ.
  2. Osobné údaje Užívateľa sa spracúvajú na základe zmluvy a za účelom jej realizácie, v súlade so zásadami stanovenými v všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EU) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie o spracovaní údajov Poskytovateľom sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených v Obchode.
  • 5 Záverečné ustanovenia
  1. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto pravidlá len z dôležitých dôvodov. Za dôležitý dôvod sa považuje nutnosť zmeny pravidiel spôsobená modernizáciou služby Newsletter alebo zmenou právnych predpisov, ktorá má vplyv na poskytovanie služby Poskytovateľom.
  2. Informácia o plánovanej zmene pravidiel bude zaslaná na e-mailovú adresu Užívateľa poskytnutú pri prihlásení sa na odber Newslettera aspoň 7 dní pred zavedením zmien do platnosti.
  3. Ak Užívateľ nevznesie námietky proti plánovaným zmenám do ich nadobudnutia účinnosti, predpokladá sa, že ich akceptuje.
  4. V prípade neakceptovania plánovaných zmien by mal Užívateľ zaslať informáciu o tomto na e-mailovú adresu Poskytovateľa: sklep@podkarpackiesady.pl, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o poskytovaní služby v momente nadobudnutia účinnosti plánovaných zmien.
  5. Užívateľovi je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.

 

nahor
Shop is in view mode
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper Premium