Predpisy
PREDPISY
Predpisy internetového obchodu Internetový obchod záhradkárstva Slovenské sady
Určujúci okrem iného pravidlá uzatvárania kúpnych zmlúv prostredníctvom obchodu, obsahujúci najdôležitejšie informácie o Predajcovi, obchode a právach Spotrebiteľa.
OBSAH
- 1 Definície
- 2 Kontakt s Predajcom
- 3 Technické požiadavky
- 4 Nákupy v Obchode
- 5 Platby
- 6 Realizácia objednávky
- 7 Právo na odstúpenie od zmluvy
- 8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
- 9 Reklamácie
- 10 Osobné údaje
- 11 Výhrady
- 12 Ustanovenia týkajúce sa Kupujúcich, ktorí nie sú Spotrebiteľmi
Príloha č. 1: Vzor formulára na odstúpenie od zmluvy
- 1 DEFINÍCIE
Pracovné dni – dni od pondelka do piatka okrem dní zákonom stanovených ako voľné dni.
Účet – bezplatná funkcia Obchodu upravená samostatným predpisom (služba poskytovaná elektronicky), vďaka ktorej si Kupujúci môže v Obchode založiť svoj individuálny Účet.
Spotrebiteľ – Spotrebiteľ v zmysle ustanovení Občianskeho zákonníka.
Kupujúci – každý subjekt, ktorý nakupuje v Obchode.
Predpis – tento predpis.
Obchod – internetový obchod Internetový obchod záhradkárstva Podkarpackie Sady prevádzkovaný Predajcom na adrese https://slovenskesady.sk.
Predajca – ADAM KRZYSZTOF ROGOWSKI, podnikateľ vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod názvom Podkarpackie Sady Adam Rogowski, zapísaný v Centrálnom registri a informáciách o podnikateľskej činnosti vedenom ministrom pre hospodárstvo a vedenie Centrálny register a informácie o podnikateľskej činnosti, DIČ 8722213637, IČO 180792926, ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.
- 2 KONTAKT S PREDAJCOM
- Poštová adresa: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica
- E-mailová adresa: obchod@slovenskesady.sk
- Telefón: +48 694 954 877
- 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
- Pre správne fungovanie Obchodu je potrebné:
- Zariadenie s prístupom na internet
- Internetový prehliadač podporujúci JavaScript a súbory cookies.
- Pre zadanie objednávky v Obchode, okrem požiadaviek uvedených v ods. 1, je nevyhnutný aktívny e-mailový účet.
- 4 NÁKUPY V OBCHODE
- Ceny tovarov uvedené v Obchode sú celkové ceny za tovar vrátane DPH.
- Predajca upozorňuje, že celková cena objednávky pozostáva z ceny za tovar uvedenej v Obchode a, ak je to v danom prípade relevantné, nákladov na dodanie tovaru.
- Vybraný tovar na kúpu je potrebné pridať do košíka v Obchode.
- Následne Kupujúci vyberie z dostupných možností v Obchode: spôsob doručenia tovaru a metódu platby za objednávku, ako aj poskytne údaje potrebné na realizáciu objednávky.
- Objednávka je podaná v momente potvrdenia jej obsahu a akceptovania Predpisu Kupujúcim.
- Podanie objednávky je ekvivalentné uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predajcom.
- Predajca poskytne Spotrebiteľovi potvrdenie o uzatvorení kúpnej zmluvy na trvalom nosiči najneskôr v momente doručenia tovaru.
- Kupujúci sa môže zaregistrovať v Obchode, t.j. založiť si v ňom Účet, alebo nakupovať bez registrácie poskytovaním svojich údajov pri každej prípadnej objednávke.
- V prípade objednávok so zahraničnou dopravou je potrebný telefonický alebo e-mailový kontakt na určenie nákladov na doručenie.
- 5 PLATBY
- Za podanú objednávku môžeš zaplatiť, v závislosti od tvojho výberu:
- Bežným prevodom na bankový účet Predajcu.
- Pomocou platobnej karty:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Prostredníctvom platobnej platformy:
- platby shoper - subjektom poskytujúcim online platobné služby je PayPro S.A.
- Na dobierku, t.j. v hotovosti pri doručení tovaru Kupujúcemu.
- V prípade, že si Kupujúci zvolí platbu vopred, za objednávku je potrebné zaplatiť do 5 Pracovných dní od podania objednávky.
- Predajca informuje, že v prípade niektorých spôsobov platby, vzhľadom na ich špecifiká, je možné objednávku touto metódou zaplatiť výlučne priamo po jej podaní.
- Kupujúci, ktorý nakupuje v Obchode, akceptuje používanie elektronických faktúr Predajcom. Kupujúci má právo svoju akceptáciu odvolať.
- 6 REALIZÁCIA OBJEDNÁVKY
- Predajca je povinný dodať tovar bez vád.
- Termín realizácie objednávky je uvedený v Obchode.
- V prípade, že si Kupujúci zvolil platbu vopred za objednávku, Predajca pristúpi k realizácii objednávky po jej uhradení.
- V situácii, keď Kupujúci v rámci jednej objednávky zakúpil tovary s rôznymi termínmi realizácie, objednávka bude zrealizovaná v termíne platnom pre tovar s najdlhším termínom.
- Štáty, na ktorých území je realizované doručenie:
- Poľská republika
- Nemecko
- Francúzsko
- Taliansko
- Slovensko
- Česko
- Fínsko
- Rakúsko
- Južné Írsko
- Belgicko
- Bulharsko
- Chorvátsko
- Grécko
- Španielsko
- Holandsko
- Litva
- Luxembursko
- Lotyšsko
- Portugalsko (kontinent)
- Slovinsko
- Švédsko
- Maďarsko
- Tovary zakúpené v Obchode sú doručované v závislosti od toho, akú metódu doručenia si Kupujúci zvolil:
- Prostredníctvom kuriérskej spoločnosti
- 7 PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s Predajcom prostredníctvom Obchodu, s výhradou § 8 Predpisu, v lehote 14 dní bez uvedenia akéhokoľvek dôvodu.
- Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa:
- Kedy Spotrebiteľ nadobudol vlastníctvo tovaru alebo kedy tretia osoba iná ako dopravca a určená Spotrebiteľom nadobudla vlastníctvo tovaru.
- Kedy Spotrebiteľ nadobudol vlastníctvo poslednej veci alebo kedy tretia osoba iná ako dopravca a určená Spotrebiteľom nadobudla vlastníctvo poslednej veci v prípade zmluvy vyžadujúcej prevod vlastníctva viacerých vecí, ktoré sú doručované osobitne.
- Aby Spotrebiteľ mohol využiť právo na odstúpenie od zmluvy, musí informovať Predajcu, využijúc údaje uvedené v § 2 Predpisu, o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo informáciou odoslanou elektronickou poštou).
- Spotrebiteľ môže použiť vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý je priložený na konci Predpisu, avšak nie je to povinné.
- Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od zmluvy, postačuje, aby Spotrebiteľ odoslal informáciu o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
DÔSLEDKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
- V prípade odstúpenia od uzatvorenej zmluvy Predajca vráti Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na doručenie tovaru (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z metódy doručenia zvolenej Spotrebiteľom, ktorá je iná ako najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný Predajcom), bez zbytočného odkladu, a v každom prípade nie neskôr ako 14 dní odo dňa, kedy bol Predajca informovaný o rozhodnutí Spotrebiteľa uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.
- Vrátenie platieb Predajca vykoná rovnakým spôsobom platby, aký použil Spotrebiteľ pri pôvodnej transakcii, pokiaľ Spotrebiteľ nesúhlasil s iným riešením; v každom prípade Spotrebiteľ neznáša žiadne poplatky v súvislosti s týmto vrátením.
- Predajca môže zadržať vrátenie platieb až do prijatia tovaru alebo do predloženia dôkazu o jeho odoslaní, podľa toho, čo nastane skôr.
- Predajca žiada, aby bol tovar vrátený na adresu: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica bez zbytočného odkladu, a v každom prípade nie neskôr ako 14 dní odo dňa, kedy Spotrebiteľ informoval Predajcu o odstúpení od kúpnej zmluvy. Lehota je dodržaná, ak Spotrebiteľ odošle tovar pred uplynutím lehoty 14 dní.
- Spotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie tovaru.
- Spotrebiteľ je zodpovedný len za zníženie hodnoty tovaru vyplývajúce z jeho používania iným spôsobom, než bolo potrebné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.
- Ak tovar z dôvodu svojej povahy nemôže byť vrátený bežným spôsobom poštou, Spotrebiteľ bude musieť znášať aj priame náklady na vrátenie tovaru. O odhadovanej výške týchto nákladov bude Spotrebiteľ informovaný Predajcom v opise tovaru v Obchode alebo počas podávania objednávky.
- V prípade potreby vrátenia prostriedkov za transakciu vykonanú platobnou kartou, Predajca vráti prostriedky na bankový účet priradený k platobnej karte Kupujúceho.
- 8 VÝNIMKY Z PRÁVA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
- Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku Spotrebiteľovi neprináleží v prípade zmluvy:
- Ktorej predmetom plnenia je vec nevyrobená podľa štandardu, vyrobená podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo slúžiaca na uspokojenie jeho individuálnych potrieb.
- Ktorej predmetom plnenia je vec podliehajúca rýchlemu skazeniu alebo majúca krátku dobu trvanlivosti.
- Ktorej predmetom plnenia je vec dodaná v zapečatenom obale, ktorú po otvorení obalu nie je možné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak bol obal otvorený po dodaní.
- Ktorej predmetom plnenia sú veci, ktoré po dodaní, vzhľadom na svoj charakter, zostávajú neoddeliteľne spojené s inými vecami.
- Ktorej predmetom plnenia sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačové programy dodané v zapečatenom obale, ak bol obal otvorený po dodaní.
- Na dodanie novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou zmluvy o predplatné.
- Kde cena alebo odmena závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad ktorými podnikateľ nemá kontrolu, a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
- Na dodanie digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, ak sa plnenie začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a po informovaní Spotrebiteľa podnikateľom o strate práva na odstúpenie od zmluvy.
- 9 REKLAMÁCIE
- V prípade vady tovaru má Kupujúci možnosť reklamovať vadný tovar na základe zákonnej záruky stanovenej v Občianskom zákonníku alebo záruky, ak bola poskytnutá.
- Pri využití zákonnej záruky môže Kupujúci, podľa podmienok a lehôt stanovených v Občianskom zákonníku:
- Predložiť vyhlásenie o znížení ceny
- V prípade podstatnej vady - predložiť vyhlásenie o odstúpení od zmluvy
- Požadovať výmenu veci za bezvadnú
- Požadovať odstránenie vady
- Predajca žiada o predkladanie reklamácií na základe zákonnej záruky na poštovú alebo elektronickú adresu uvedenú v § 2 Predpisu.
- Ak sa ukáže, že na posúdenie reklamácie je potrebné doručenie reklamovaného tovaru Predajcovi, Kupujúci je povinný tento tovar doručiť, v prípade Spotrebiteľa na náklady Predajcu, na adresu ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.
- Ak bola na tovar poskytnutá dodatočná záruka, informácie o nej a jej podmienkach sú dostupné v popise produktu v Obchode.
- Ak na tovar nebola poskytnutá dodatočná záruka, Predajca poskytuje dvojmesačnú záruku na ujatie rastlín.
- Reklamácie týkajúce sa fungovania Obchodu je potrebné smerovať na e-mailovú adresu uvedenú v § 2 Predpisu.
- Predajca vybaví reklamáciu do 14 dní.
MIMOSÚDNE SPÔSOBY RIEŠENIA REKLAMÁCIÍ A UPLATŇOVANIA NÁROKOV
- V prípade, že reklamačné konanie neprinesie Spotrebiteľovi očakávaný výsledok, Spotrebiteľ môže využiť napríklad:
- Mediáciu vedenú príslušným Krajským inšpektorátom Obchodnej inšpekcie, na ktorý sa treba obrátiť s návrhom na mediáciu. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam inšpektorátov sa nachádza tu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- Pomoc príslušného trvalého zmierovacieho spotrebiteľského súdu pôsobiaceho pri Krajskom inšpektoráte Obchodnej inšpekcie, na ktorý je potrebné podať návrh na riešenie sporu pred zmierovacím súdom. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Bezplatnú pomoc mestského alebo okresného ombudsmana Spotrebiteľov.
- Internetovú platformu ODR dostupnú na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- 10 OSOBNÉ ÚDAJE
- Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Obchodu je Predajca.
- Osobné údaje Kupujúceho sú spracovávané na základe zmluvy a za účelom jej realizácie, v súlade so zásadami stanovenými v všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie týkajúce sa spracovania údajov Predajcom sú uvedené v politike ochrany osobných údajov zverejnenej v Obchode.
- 11 VÝHRADY
- Kupujúcemu je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.
- Každá objednávka podaná v Obchode predstavuje samostatnú kúpnu zmluvu a vyžaduje samostatné prijatie predpisu. Zmluva je uzavretá na dobu a za účelom realizácie objednávky.
- Zmluvy uzatvorené na základe tohto predpisu sú uzatvárané v poľskom jazyku.
- Žiadne ustanovenie tohto predpisu nevylučuje ani v žiadnom rozsahu neobmedzuje práva Spotrebiteľa vyplývajúce z právnych predpisov.
- 12 USTANOVENIA TÝKAJÚCE SA KUPUJÚCICH, KTORÍ NIE SÚ SPOTREBITEĽMI
- Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku neprináleží subjektu inému ako Spotrebiteľovi.
- Všetka zodpovednosť Predajcu voči Kupujúcemu, ktorý nie je Spotrebiteľom, je vylúčená.
- V prípade prípadného sporu s Kupujúcim, ktorý nie je Spotrebiteľom, bude príslušným súdom súd príslušný podľa sídla Predajcu.
Príloha č. 1 k Nariadeniu
Nižšie sa nachádza vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý môže, ale nemusí spotrebiteľ využiť:
VZOR FORMULÁRA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(tento formulár je potrebné vyplniť a odoslať len v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy)
Podkarpackie Sady Adam Rogowski
- Mickiewicza 46, 39-200 Dębica e-mailová adresa: sklep@podkarpackiesady.pl
- Ja ......................................................................... týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy o predaji nasledujúcich vecí:
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
- Dátum prijatia .........................................................................................................................................................................................................
- Meno a priezvisko spotrebiteľa(ov) .....................................................................................................................................................................
- Adresa spotrebiteľa(ov) ......................................................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis spotrebiteľa
(len ak je formulár zasielaný v papierovej forme)
Dátum ............................................
(*) Nepotrebné škrtnite.
Pravidlá účtu
Pravidlá účtu v internetovom obchode Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady
OBSAH
- 1 Definície
- 2 Kontakt s Predajcom
- 3 Technické požiadavky
- 4 Účet
- 5 Reklamácie
- 6 Osobné údaje
- 7 Výhrady
- 1 DEFINÍCIE
Účet – v týchto pravidlách regulovaná bezplatná funkcia Obchodu (služba), vďaka ktorej si Kupujúci môže v Obchode vytvoriť svoj individuálny Účet.
Kupujúci – každý subjekt nakupujúci v Obchode.
Obchod – internetový obchod Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady vedený Predajcom na adrese https://www.podkarpackiesady.pl
Predajca – podnikateľ vykonávajúci obchodnú činnosť pod názvom Podkarpackie Sady Adam Rogowski, zapísaný do Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti vedenou ministrom zodpovedným za záležitosti hospodárstva a vedenie Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti, IČ DPH 8722213637, IČO 180792926, ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.
- 2 KONTAKT S PREDAJCOM
- Poštová adresa: ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica
- E-mailová adresa: sklep@podkarpackiesady.pl
- Telefón: +48 694 954 877
- 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY
- Na správne fungovanie a založenie Účtu je potrebné:
o Aktívny e-mailový účet
o Zariadenie s prístupom na internet
o Internetový prehliadač podporujúci JavaScript a súbory cookies
- 4 ÚČET
- Založenie Účtu je úplne dobrovoľné a závisí od vôle Kupujúceho.
- Účet poskytuje Kupujúcemu ďalšie možnosti, ako napríklad: prezeranie histórie objednávok uskutočnených Kupujúcim v Obchode, kontrolu stavu objednávky alebo samostatnú úpravu údajov Kupujúceho.
- Na založenie Účtu je potrebné vyplniť príslušný formulár v Obchode.
- V momente založenia Účtu je uzatvorená na neurčitý čas medzi Kupujúcim a Predajcom zmluva o vedení Účtu podľa pravidiel uvedených v Pravidlách.
- Kupujúci môže kedykoľvek a bez akýchkoľvek nákladov zrušiť Účet.
- Na zrušenie Účtu je potrebné zaslať svoju žiadosť o zrušenie Predajcovi na e-mailovú adresu: sklep@podkarpackiesady.pl, čo bude mať za následok okamžité odstránenie Účtu a ukončenie zmluvy o vedení Účtu.
- 5 REKLAMÁCIE
- Reklamácie týkajúce sa fungovania Účtu je potrebné zasielať na e-mailovú adresu sklep@podkarpackiesady.pl.
- Predajca posúdi reklamáciu do 14 dní.
MIMOSÚDNE SPÔSOBY RIEŠENIA REKLAMÁCIÍ A UPLATNENIA NÁROKOV
- V prípade, že reklamačné konanie neprinesie výsledok očakávaný Spotrebiteľom, môže Spotrebiteľ využiť okrem iného:
- Mediáciu vedenú príslušným Krajským inšpektorátom obchodnej inšpekcie, na ktorý sa treba obrátiť s návrhom na mediáciu. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam inšpektorátov sa nachádza tu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- Pomoc príslušného stáleho zmierovacieho spotrebiteľského súdu, ktorý pôsobí pri Krajskom inšpektoráte obchodnej inšpekcie, na ktorý treba podať žiadosť o prejednanie veci pred zmierovacím súdom. V zásade je konanie bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- Internetovú platformu ODR dostupnú na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- 6 OSOBNÉ ÚDAJE
- Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim počas používania Obchodu je Predajca.
- Osobné údaje Kupujúceho sa spracúvajú na základe zmluvy a za účelom jej realizácie, v súlade so zásadami stanovenými v všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EU) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie o spracovaní údajov Predajcom sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených v Obchode.
- 7 VÝHRADY
- Kupujúcemu je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.
- Zmluva o vedení Účtu je uzavretá v poľskom jazyku.
- V prípade výskytu dôležitých dôvodov, uvedených v ods. 4, má Predajca právo na zmenu týchto pravidiel Účtu.
- Dôležitými dôvodmi, o ktorých sa hovorí v ods. 3, sú:
- potreba prispôsobenia Obchodu právnym predpisom uplatniteľným na činnosť Obchodu
- zlepšenie bezpečnosti poskytovanej služby
- zmena funkčnosti Účtu vyžadujúca úpravu pravidiel Účtu.
- Kupujúci bude informovaný o plánovanej zmene pravidiel Účtu aspoň 7 dní pred jej zavedením prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej na adresu pridelenú k Účtu.
- V prípade, že Kupujúci nevyjadrí súhlas s plánovanou zmenou, mal by o tom informovať Predajcu zaslaním príslušnej správy na e-mailovú adresu Predajcu sklep@podkarpackiesady.pl, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o vedení Účtu v momente nadobudnutia účinnosti plánovanej zmeny alebo skôr, ak Kupujúci požiada o takéto ukončenie.
- Ak Kupujúci nevznesie námietky proti plánovanej zmene do momentu jej nadobudnutia účinnosti, predpokladá sa, že ju akceptuje, čo však nebráni ukončeniu zmluvy v budúcnosti.
- V prípade sporu s Kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom, bude príslušným súdom súd príslušný pre sídlo Predajcu.
- Žiadne ustanovenie týchto pravidiel nevylučuje ani nijakým spôsobom neobmedzuje práva spotrebiteľa vyplývajúce z právnych predpisov.
Regulácia newslettera
obchodu Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady
- 1 DEFINÍCIE
Newsletter – bezplatne poskytovaná služba elektronickou cestou, vďaka ktorej môže Užívateľ dostávať od Poskytovateľa elektronicky vopred objednané správy týkajúce sa Obchodu, vrátane informácií o ponukách, akciách a novinkách v Obchode.
Obchod – internetový obchod Internetový obchod so záhradníctvom Podkarpackie Sady vedený Poskytovateľom na adrese https://www.podkarpackiesady.pl
Poskytovateľ – podnikateľ vykonávajúci obchodnú činnosť pod názvom Podkarpackie Sady Adam Rogowski, zapísaný do Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti vedenou ministrom zodpovedným za záležitosti hospodárstva a vedenie Centrálnej evidencie a informácií o podnikateľskej činnosti, IČ DPH 8722213637, IČO 180792926, ul. Mickiewicza 46, 39-200 Dębica.
Užívateľ – každý subjekt využívajúci službu Newsletter.
- 2 Newsletter
- Užívateľ môže dobrovoľne využiť službu Newsletter.
- Na využitie služby Newsletter je potrebné zariadenie s najnovšou verziou internetového prehliadača podporujúceho JavaScript a súbory cookies, s prístupom na internet a aktívny e-mailový účet.
- E-mailové správy zasielané v rámci tejto služby budú odosielané na e-mailovú adresu poskytnutú Užívateľom pri prihlásení sa na odber Newslettera.
- Užívateľ, za účelom uzavretia zmluvy a prihlásenia sa na odber služby Newsletter, v prvom kroku poskytne svoj e-mail v určenom mieste na Webovej stránke, na ktorý chce dostávať správy zasielané v rámci Newslettera. Následne, na e-mailovú adresu poskytnutú v prvom kroku, Poskytovateľ zašle Užívateľovi overovaciu správu obsahujúcu odkaz na potvrdenie vôle Užívateľa prihlásiť sa na odber Newslettera. Po potvrdení vôle Užívateľa prihlásiť sa na odber Newslettera je uzavretá zmluva o poskytovaní služby a Poskytovateľ začne túto službu poskytovať Užívateľovi.
- V správach zasielaných v rámci Newslettera bude uvedená informácia o možnosti odhlásenia sa, ako aj odkaz na odhlásenie.
- Užívateľ sa môže odhlásiť z Newslettera bez uvedenia dôvodu a bez akýchkoľvek nákladov kedykoľvek, využitím možnosti uvedenej v ods. 5 alebo zaslaním správy na e-mailovú adresu Poskytovateľa: sklep@podkarpackiesady.pl.
- Využitie odkazu na odhlásenie z Newslettera alebo zaslanie správy so žiadosťou o odhlásenie z Newslettera bude mať za následok okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.
- 3 Reklamácie
- Reklamácie týkajúce sa Newslettera je potrebné zasielať Poskytovateľovi na e-mailovú adresu: sklep@podkarpackiesady.pl.
- Poskytovateľ sa vyjadrí k reklamácii do 14 dní od prijatia reklamácie.
- 4 Osobné údaje
- Správcom osobných údajov poskytnutých Užívateľom počas využívania Newslettera je Poskytovateľ.
- Osobné údaje Užívateľa sa spracúvajú na základe zmluvy a za účelom jej realizácie, v súlade so zásadami stanovenými v všeobecnom nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EU) o ochrane údajov (GDPR). Podrobné informácie o spracovaní údajov Poskytovateľom sú uvedené v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených v Obchode.
- 5 Záverečné ustanovenia
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto pravidlá len z dôležitých dôvodov. Za dôležitý dôvod sa považuje nutnosť zmeny pravidiel spôsobená modernizáciou služby Newsletter alebo zmenou právnych predpisov, ktorá má vplyv na poskytovanie služby Poskytovateľom.
- Informácia o plánovanej zmene pravidiel bude zaslaná na e-mailovú adresu Užívateľa poskytnutú pri prihlásení sa na odber Newslettera aspoň 7 dní pred zavedením zmien do platnosti.
- Ak Užívateľ nevznesie námietky proti plánovaným zmenám do ich nadobudnutia účinnosti, predpokladá sa, že ich akceptuje.
- V prípade neakceptovania plánovaných zmien by mal Užívateľ zaslať informáciu o tomto na e-mailovú adresu Poskytovateľa: sklep@podkarpackiesady.pl, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o poskytovaní služby v momente nadobudnutia účinnosti plánovaných zmien.
- Užívateľovi je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.